Gear, gadgets en lifestyle

Puma #DoYou dare to be you?

Durf jij op jezelf te vertrouwen? Geef toe, dat is zo nu en dan best moeilijk! PUMA’s ‘Do You’ campagne wil vrouwen wereldwijd inspireren om op zichzelf te vertrouwen. Vrouwen als Cara Delevingne, Kylie Jenner, Mimi Stoker en Olivia Boisson zijn het gezicht van de campagne.

[heading size=4 style=underline]Powervrouwen[/heading]En niemand minder dan Rihanna (zij ontwierp al meerdere sick gave collecties voor Puma) is hier het creatieve brein achter. Dat zijn niet de minste vrouwen… Dat zijn prachtige vrouwen, die stuk voor stuk enorm veel zelfvertrouwen uitstralen en enorm veel bereikt hebben. Een inspiratiebron voor velen, want zij leven hun droom.

[heading size=4 style=underline]Better and better[/heading]‘Do You’ is een beweging, een revolutie voor vrouwen wereldwijd. Een beweging die vrouwen oproept hun dromen na te jagen op hun eigen unieke manier. Op die manier ontdek je je eigen kracht en… daardoor straal je zelfvertrouwen uit. ‘Do You’ staat voor de individualiteit en vrijheid van meningsuiting van iedere vrouw. Ongeacht leeftijd, droom, afkomst, whatever. Volgens Olivia, danseres bij het New York City Ballet, gaat ‘Do You’ over het streven naar je eigen perfectie. “Every day you strive to get better and better and be better than yesterday, and be better than yourself.”

[heading size=4 style=underline]Show it[/heading]Met de campagne lanceert PUMA (uiteraard) een nieuwe collectie running en training producten. De uitgebreide schoenenlijn biedt ruimte keuze voor de hardloper of indoor sportende vrouw die er ook nog eens stijlvol uit wil zien. Zeker als je je schoenen matcht met de stoere kledinglijn. Want he, ook al loopt het zweet door de bilnaad en plakt het haar aan je hoofd, je wilt er wel een beetje leuk uitzien! Wedden dat Cara en Olivia daar ook ‘last’ van hebben als ze helemaal tot het gaatje gaan!

In samenwerking met Sportshowroom.nl.

Foto header: Puma

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

error: Content is protected !!